1.
|
Érdi Tibor Jr - Csökő Zoltán
#302 Ford Sierra RS Cosworth 4x4
|
E4
|
42:07.1
|
|
108.1
|
2.
|
Kalapács Zsolt - Kalapács Kornél
#324 Opel Kadett C Coupe
|
D3
|
45:31.2
|
+3:24.1 +3:24.1 |
100.0
2.69
|
3.
|
Lévai Ferenc - Schweighardt Gábor
#327 Opel Kadett
|
D3
|
47:16.7
|
+5:09.6 +1:45.5 |
96.3
4.08
|
4.
|
Csukovics István - Kari
#332 Lada 21013
|
D2
|
47:20.4
|
+5:13.3 +3.7 |
96.2
4.13
|
5.
|
Zsírpapa - Mészáros Sándor
#323 Lada VFTS
|
E5
|
47:20.6
|
+5:13.5 +0.2 |
96.2
4.13
|
6.
|
Mang Huba - Béres Unicum Attila
#330 Skoda Favorit
|
E1
|
47:48.6
|
+5:41.5 +28.0 |
95.3
4.50
|
7.
|
Kreicsi Bálint - Ivony Csaba
#325 Bmw 320
|
D3
|
48:19.4
20.0
|
+6:12.3 +30.8 |
94.2
4.91
|
8.
|
Mésziati - Oláh Orsolya Dr.
#335 Lada 2101
|
D2
|
49:39.5
|
+7:32.4 +1:20.1 |
91.7
5.96
|
9.
|
Plesz Márk
#339 Lada 2105
|
E2
|
49:43.0
|
+7:35.9 +3.5 |
91.6
6.01
|
10.
|
Rácz Tibor - Hetesi Viktor
#331 Lada 21011
|
D2
|
50:00.5
30.0
|
+7:53.4 +17.5 |
91.1
6.24
|
11.
|
Balu - Szokol Péter
#337 Lada 21074
|
E2
|
50:17.2
30.0
|
+8:10.1 +16.7 |
90.6
6.46
|
12.
|
Ifj Kóka Tamás - Kóka Tamás
#326 Bmw 316
|
E3
|
51:20.8
|
+9:13.7 +1:03.6 |
88.7
7.30
|
13.
|
Gyenes András - Horváth Levente György
#334 Lada 2101
|
D2
|
52:29.9
|
+10:22.8 +1:09.1 |
86.7
8.21
|
14.
|
Novák Tamás - Varga Vivien
#343 Skoda Favorit
|
E1
|
52:47.3
40.0
|
+10:40.2 +17.4 |
86.3
8.43
|
15.
|
Szabó Krisztián - Szabó Kitti Viktória
#342 Lada 2107
|
E2
|
53:48.9
10.0
|
+11:41.8 +1:01.6 |
84.6
9.25
|
16.
|
Hajtós Péter - Pongrácz Ákos
#352 Wartburg 353
|
C0
|
53:50.6
|
+11:43.5 +1.7 |
84.6
9.27
|
17.
|
Trexler Zoltán - Barthos Gábor dr.
#340 Volkswagen Golf
|
E3
|
54:13.9
|
+12:06.8 +23.3 |
84.0
9.58
|
18.
|
Auszmann Gyula - Szabó János
#344 Polski Fiat Polonez
|
D3
|
54:59.6
|
+12:52.5 +45.7 |
82.8
10.18
|
19.
|
Schneer László - Schmidt Ádám
#348 Lada 2101
|
D1
|
55:50.1
1:10.0
|
+13:43.0 +50.5 |
81.6
10.84
|
20.
|
Rakovszky Levente - Réti Attila
#333 Lada 2105
|
E5
|
56:17.2
|
+14:10.1 +27.1 |
80.9
11.20
|
21.
|
Tóth István - Nagy János
#350 Skoda S120s
|
C1
|
56:42.0
|
+14:34.9 +24.8 |
80.3
11.53
|